Rozpoczynamy kolejny tydzień realizacji zadań projektowych.
We wszystkich klasach odbędą się warsztaty przyrodnicze pod hasłem:
"Tam gdzie Wisła ma swój początek, środek i koniec..."
Więcej na ten temat → TUTAJ
Niektóre klasy są już po pierwszych warsztatach,
poznały już podstawowe wiadomości o naszej wielkiej rzece.
poznały już podstawowe wiadomości o naszej wielkiej rzece.
Podczas zajęć uczniowie korzystają z atlasów, wykorzystują mapy konturowe do ćwiczeń,
wykonują różne zadania na kartach pracy.
wykonują różne zadania na kartach pracy.
Uczniowie klasy IV a utrwalali nazwy dopływów Wisły wykorzystując aplikację kody QR
pobraną w sklepie Play na własny telefon
Aplikacja jest bezpłatna, uczniowie bez problemu zainstalowali ją na swoich telefonach.pobraną w sklepie Play na własny telefon
Na kartkach otrzymali zakodowane nazwy dopływów Wisły.
Na czym polegało zadanie?
Na czym polegało zadanie?
Każda para czy większa grupa miała za zadanie narysować schemat rzeki Wisły, jej bieg od źródła do ujścia, a następnie odkodować nazwy dopływów i ułożyć je na kartce w odpowiednim miejscu.
Wiktoria z IV a odkodowuje nazwę dopływu Wisły, © |
Aby obejrzeć więcej zdjęć kliknij → w Czytaj więcej po lewej stronie
Kody QR można wykorzystywać do wielu ćwiczeń.
Podczas naszych warsztatów pomogły wszystkim uczniom utrwalić nawy dopływów Wisły.
Jak pracowali inni uczniowie z kodami QR?
Kody QR można wykorzystywać do wielu ćwiczeń.
Podczas naszych warsztatów pomogły wszystkim uczniom utrwalić nawy dopływów Wisły.
Jak pracowali inni uczniowie z kodami QR?
Dopływy Wisły z QR kodami on PhotoPeach
Zdjęcia własne, ©
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz